luni, 24 martie 2014

Cea mai tare experienţă a vieţii mele: să fiu DANSATOARE!!!


Domn'e, a fost o vreme acum câţiva ani buni când îmi căutam ca tot omul un job. Şi trimiteam cv-uri  pe site-uri precum Ejobs sau Bestjobs şi nu primeam nici un răspuns. Mă luase capul. Începusem să duc serios grija zilei de mâine. Când eram mică îmi eram frică de întuneric, acum îmi e teamă când îmi vine factura la lumină. Mi-am zis că iau fain frumos oraşul la picior şi unde văd anunţ depun un cv. Şi aşa am făcut. Ajung la o gogoşerie, dau cv-ul şi primesc pe loc răspuns: "Domnişoară, ai două facultăţi şi ditamai experienţa aşa că noi nu te angajăm. Poţi să-mi iei locul. Deci nu. Succes!" Am rămas mută. Nici nu ştiu cum am ajuns acasă. Mă tot gândeam ce naiba fac... Şi cum stăteam eu ca proasta sună cineva la usă. Era o fostă vecină de bloc. Era prin trecere. Îi povestesc ce mi s-a întâmplat şi vine ea cu propunerea bombă: să  merg cu ea să dansez. Aoleu! Eu la dans?  Ştiam eu ce dans făcea ea...  Clar nu am vrut. Mi-a explicat că în clubul ăla nu e cu futut, dar cine să o creadă? Mama mare poate. În fine... Au trecut câteva zile şi mă apucase depresia. Simţeam că o iau razna. O sun pe tipă şi îi spun că vreau detalii, dar în principiu merg.
Şi, fraţilor, mă trezesc într-o seară de septembrie în club. Programul începea cu ora 23:00. Care era procedura? Dansatoarele aveau un loc a lor în club pe nişte scaune şi cum apăreau clienţii ele mergeau să-i salute, apoi după ce aceştia se aşezau cuminţi la mese muzica era dată la maxim şi apăreau cadânele dansând în faţa lor. În timpul dansului şi la finalul melodiei clienţii aruncau cu bacnote pe dansatoare. Deci dansai la un moment dat pe bani. Aia da plăcere!
În primele 3 zile am fost doar spectatoare. Mă uitam ca tâmpa la bulgăroaice, pakistaneze, indience şi românce cum dădeau din toate mădularele şi îi încântau pe clienţii libidinoşi. Ce era fain că nu aveai voie să socializezi cu nimeni. Doar dansai, zâmbeai mereu şi orele se scurgeau destul de repede. Adevărat că dimineaţa la 06:00  nu îţi mai simţeai bine trupul, iar picioarele erau pline de negreală, se dansa cu tălpile goale.
O lună am rezistat, contractul era pentru două luni, dar m-a depăşit maxim să am unele colege de serviciu care nu ştiau să scrie şi să citească, să fiu printre oameni care aveau în cap numai sex şi bani şi să nu pot avea o discuţie inteligentă cu cineva. Mă simţeam prea singură.
Oricum fiecare zi a fost diferită şi amuzantă. Într-o zi ies eu de la duş şi în faţa uşii mă aştepta Sasha (o malayeziancă). Se uita la mine lung şi îmi zice: "Auzi, tu ai lentile de contact?" Îi spun că aşa sunt ochii mei. Nu m-a crezut şi mă trezesc că îmi bagă degetul în ochi. Trebuia fata să se convingă şi s-a convins, dar eu am rămas o zi cu ochiul roşu. După ce m-a accidentat începuse să mă întrebe de ce sunt atât de albă, că celălalte românce sunt mai negricioase. I-am zis că eu nu am stat aşa mult la soare ca ele.
Claudia, bulgăroaica de 18 ani era cea mai simpatică. Era atât de înaltă încât mă durea gâtul când vorbeam cu ea şi era fantastică când bea 6 pahare de vodkă unul după altul înainte de program. Îşi făcea fata curaj să danseze.
Şi uite aşa o lună am dansat în ritm pakistanez şi indian de mi-au sărit capacele fară să întreţin relaţii sexuale cu nimeni, nici măcar cu mine că eram prea obosită să mă satisfac singură.
Deci cine crede că toate dansatoarele sunt nişte curve se înşală. Adevărat că o asemenea meserie te învaţă să fii curvă cu două feţe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

In curand comentariul dumneavoastra va fi vizibil.