marți, 2 iulie 2013

De prin calatorii intamplate...

   Un banc cu adevarat drag mie este:

Cel mai rapid lucru din lume 

Erau patru prieteni si au inceput sa discute despre cel mai rapid lucru din lume...
Primul: 
- ... Eu cred ca cel mai rapid lucru din lume e gandul...
- Cum asa??!!! 
- Te gandesti la cineva si nici nu-ti dai seama cand o faci... 
- Asta asa este .. aveti dreptate.. o sa tinem cont de parerea dvs. 
Al doilea: 
- Eu as zice ca clipitul e cel mai rapid... 
- De ce anume??? 
- Nici nu-ti dai seama cand clipesti, atat de rapid e... 
- Da.... interesant... apreciem contributia dvs.. 
Al treilea: 
- Dom'le...... eu sunt de parere ca lumina este cel mai rapid lucru... 
- Puteti explica??... 
- Da: cum apesi pe intrerupator cum se umple toata camera de lumina... adica e ceva foarte rapid... nici nu-ti dai seama.... 
- Da.... foarte interesant. va multumim.... 
Al patrulea: 
- Cum sa va spun eu... dupa parerea mea, diareea e cel mai rapid lucru....
- !!!?????? (consternare). 
- Pai, domnilor... aseara m-am c...t pe mine si n-am avut timp nici sa ma gandesc, nici sa clipesc si nici sa aprind lumina...


Am amintit acest banc pentru ca tocmai mi s-a intamplat aproape sa ma cac pe mine.
Mai devreme am coborat la receptie pentru a bea o cafea. Nu ma asez bine la masa ca simt ca ma taie o cacare... Rog cat se poate de calm un barbat sa imi spuna unde este toaleta. Nici nu auzeam bine unde imi spune ca este, m-am luat dupa semne mai mult (cat mai conteaza mesajele non-verbale in situatii de criza cand nu intelegi o iota din ce spune interlocutorul), imi era teama sa si clipesc, apoi sa mai gandesc... Ajung val vartej la buda si dupa ce termin sa tapitez in fuga colacul wc-ului cu hartie igenica... ma asez pe tron si ma desfasor. Doamne, ce bine!... Termin si parca nu mai termin, insist fizic sa elimin tot. Cand ma ridic de closet observ ca a fost intr-adevar cu presiune si stropi. 
Dimineata la ora 6 spalam buda. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

In curand comentariul dumneavoastra va fi vizibil.