luni, 13 mai 2013

Toti suntem nebuni, dar nu suntem toti cercetati!

Am avut marele privilegiu ca in week-end sa am onoarea sa intalnesc oameni minunati, atat de minunati incat ma intrebam ce caut printre ei...
Erau 10 la numar si nu erau negri si mititei. :)
A fost intamplare sa ii intalnesc pentru ca nu aveam chef sa socializez, dar cum am avut rolul de sofer trebuia sa imi astept demnitarii sa isi faca de cap ca mai apoi sa-i intorc spre casa sanatosi fizic, psihic e treaba dumnealor.
Foarte interesant ca din sofer am devenit asigurator a acestor oameni iluzionati de adrenalina, dar sa trec peste aspecte nu tocmai placute si sa redau niste concluzii:

1. Unii oameni merg la munte nu pentru natura, ci pentru a face sex in camera pensiunii, ca doar acasa sunt perturbati de poluare.
2. Unii oameni ce se cred mari muntomani "conduc" si "dirijeaza" pe alti oameni pantofari, nestiind ca le pericliteaza viata si apoi se mira de ce a cazut unul de pe stanca.
3. Sunt oameni care merg la munte sa se relaxeze intr-un grup de oameni, dar uita ca pe munte nu mai sunt ceea ce sunt in societate si iau cu iei masca de oameni importanti ai vietii. 
4. Sunt oameni ce uita de ei ca fiinte sociale si se bucura de natura indiferent ce surprize le ofera.
5. Sunt oameni ce prefera sa se "fumeze" la munte pentru a simti mai bine bataia vantului.
6. Sunt oameni furiosi pe ei si lovesc cu putere busteni cu toporul, apoi racorindu-se in apa raului.
7. Sunt oameni frumosi ce iubesc si se iubesc pe ei.
8. Sunt oameni si oameni ce traiesc laolalta si intr-un final ales de ei aleg sa inteleaga ca iubirea e primordiala.

Multumesc din suflet cu tot sufletul pentru invataminte tuturor celor care ma invata sa merg inainte cu fruntea sus zambind privind, simtind si traind in marea gradina a Domnului!

De aici am putut sa vad, sa simt, sa plang, sa rad, sa vorbesc si mai ales sa traiesc:


http://www.pensiunea-ursuletul-voina.ro/

12 comentarii:

  1. Iti multumesc pentru bucuria de a te reciti, de care acum mi-am dat seama, chiar mi-era dor,iti multumesc pentru reconfirmarea credintelor, a dragului de tine si de libertatea de a fi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca trezesc ceva in inima ta! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Trezesti ceva in inima tuturor ! Chiar daca este doar o scanteie de razvratire ... Mai cu seama zambet , caldura si senin .
    Piticul care comenteaza gandurile tale de pe celalalt blog si e curios ce o sa-i faci...

    RăspundețiȘtergere
  4. M-ai emotionat "Piticule anonim"...
    Nu fac nimic nimanui, doar spun ceea ce vad si ceea ce simt. Vomit fizic daca nu spun adevarul si am alergie la prostie. Iar cine are ceva de invatat din ceea ce scriu e de bine, cine nu iarasi este de bine. :)
    Mi-as dori Piticule anonim sa ma cauti si in viata reala si sa ma iei de mana spunandu-mi ca esti cel ce imi comenteaza pe ambele bloguri. Pe celalalt nu o sa mai scriu, dar pe acest blog o sa imi fac de cap. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Daaa ? Atunci nu-ţi mai face gănduri ! Voi fi lăngă tine mereu ! Te voi alinta si te voi strange în braţe totdeauna - indiferent de ce spui şi ce faci ... Asta deoarece eu ştiu că esenţele puternice se păstrează in recipiente mici , aşa cum mai ştiu că unii oameni vin si pleacă repede din viaţa noastră , dar alţii raman o vreme , lăsăndu-şi amprenta in sufletul nostru - şi aceea eşti TU !
    Mă consider onorat si privilegiat că te-am citit , că te-am inţeles , că te-am găsit !
    Piticul tău .

    RăspundețiȘtergere
  6. :) Nu pot decat sa zambesc si sa adaug ca iti faci iluzii desarte in ceea ce ma priveste. Iubesc si sunt iubita.
    Multumesc doar ca m-ai citit si ca ti-a placut!

    RăspundețiȘtergere
  7. Este evident ca ai gasit Sufletul pereche , altfel nu ai fi atat de deschisa , directa , exuberantă !
    Nici nu se punea problema unei cereri - chiar si eu realizez ca sintem pe blog si nu pe un chat matrimonial ... Doar ca legaturile dintre oameni pot fi si de alta natura decat stricto-senso .
    Cu stimă !
    Piticul .

    RăspundețiȘtergere
  8. :) Poate am gasit sufletul pereche, dar nu asta ma face sa fiu ceea ce sunt...
    Ci precum spune Albert Einstein: ”Le sunt recunoscător tuturor celor care m-au refuzat în viață. Datorită lor am reușit pe cont propriu.” :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Ei da ! Intotdeauna tu ai cuvintele la tine si filtrezi totul ... Şi aceasta este parte din farmecul tău . Consecvent primei impresii si ptr. a nu lasa aparenţa unei retrageri dezonorante , avand ansa in vedere si advertismentul direct ori doar intuit pe care-l transmiti si mai cu seama luand in considerare raspunsul tau antologic - care acum circula prin toate galaxiile facand deliciul tuturor formelor de viata inteligenta ( ma refer la cererea in casatorie transmisa prin petitor si solutionata in mod aparte de tine - relatare consemnata pe blog.ul tau . ) - avand deci în vedere toate aceste , eu ce mai pot spune ? Doar ca te pup pe nasuc ! Sîc !
    Piticul serios .

    RăspundețiȘtergere
  10. Piticule serios, ma vezi prea SUS si pe cuvant de onoare sunt prea JOS, dar am de lucrat si de invatat cu MINE! Multumesc frumos pentru atentie!

    RăspundețiȘtergere
  11. Taci , tu DEOSEBIT-O ! Iţi cunosti valoare mai bine decat pot sa o redea modestele mele cuvinte...
    Acest final al dialogului nostru s-a dorit a fi o consemnare a unei apropieri intre suflete rebele , dincolo de distanţe , convenienţe , stereotipuri de blog , pixeli indiferenţi - intr-un cuvant , dincolo de toţi si toate !
    Peste timp , cei care vor citi blog.ul tău se vor antreba nedumeriti : " Ce a fost asta ? " Dar noi vom sti ... ori poate nu . Să ai grijă de cei dragi tie , de tine , de sufletul tau luminos ! Cu stima ! Doar un pitic .

    RăspundețiȘtergere
  12. M-ai... ajutat sa plang de dimineata... de fericire.
    Namaste!

    RăspundețiȘtergere

In curand comentariul dumneavoastra va fi vizibil.