luni, 22 aprilie 2013

Fratilor, nu ma marit!

Hai ca am crezut ca scap odata si odata de maritat... da, de unde?
Eram acum doua zile in curte si faceam un gratar, de fapt ma uitam la altii cum prepara carnea si au grija de foc. Si ma trezesc cu unul in curte. Venise la petit. Ma bufnea rasul. Vroia sa ma ceara de nevasta la tata pentru un var de-al lui. Ma uitam ca tampa la el. Si incepuse: "Negue, e baiat de casa. Are masina, servici si o casa mare. Adevarat ca are si un baiat din prima casatorie, dar e mare - are 16 ani si deja merge singur cu caprele la pascut."
Nu ma pot abtine si il iau usurel: "Nene, are pula mare? Ca daca nu ii merge jucaria nu am ce sa vorbesc cu el. Mie imi place sa ma fut rau si bine. Si daca nu da limbi peste tot sa nu isi faca iluzii degeaba cu mine."
Saracul om se facuse rosu ca racul si deja dadea doi pasi inapoi.
Tata se amuza teribil. Prietenii radeau si eu spumegam in cuvinte indubitabil de elevate.
Nu trece mult timp si il vad pe Fat-Frumos de la camp venind cu sapa in spinare. Ce om muncitor... Il fac semn sa vina sa schimbam doua- trei vorbe. Cu ochii plecati vine precum un catelus. Ii spun: "Domnule, te rog din tot sufletul, sa iti iei gandul de la mine si sa transmiti la toti flacaii din sat ca eu nu-s fata de maritat si vreau sa intineresc singura!"
Acum vuieste satul ca as fi o mare nebuna. Dar ce bine! Nebunii astia bate-i vina!

2 comentarii:

In curand comentariul dumneavoastra va fi vizibil.