marți, 16 iulie 2013

Sa moara mama de nu ma ia capul de mai vad greseli gramaticale in discutii virtuale




De cativa ani buni am luat contact cu lumea virtuala si am observat pe zi ce trece ca oamenii se "prostesc" usor spre bine absolut in ceea ce priveste folosirea gramaticii romane.
M-am saturat sa vad scrieri de genul:

"- Buna cf?
 - Sunt bn si aku plek sa  fak ceva cool pt ubita me, ca azi e zyua iei si cika vrea flori dealea de miros precum k bashina porkului.
 - Bah, vezi k am eu in gradina pizda tzigancii. Poate e mai bine sai dai altceva in seara asta. Sthii tu ce. Lol"

Domnilor si doamnelor, va rog insistent sa lasati copiii dumneavoastra sa invete!!! Nu le mai luati pc-uri, laptopuri, tablete, chestii prea tehnologizate!!! Vreti sa devenim un popor analfabet???
Romania e renumita in intreaga lume pentru oameni destepti, dar daca se continua in ritmul acesta de cocalarisme si ineptii va fi vai de capul nostru.
Ma uitam la stiri legate de examenul de Bacalaureat si ma minunam de imi venea sa plang de cate aberatii s-au transmis de la profesori la elevi. Hm... Sau numai elevii sunt de vina???


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

In curand comentariul dumneavoastra va fi vizibil.